Hoe lezers de Weekmail helpen verbeteren

Degene die het beste weten hoe ze het lokale nieuws willen lezen, zijn de lezers zelf. Weekmail stuurt wekelijkse nieuwsbrieven met lokaal nieuws en begrijpt als geen ander hoe belangrijk deze feedback van lezers is. Adequaat reageren op deze terugkoppelingen speelt een cruciale rol in het verbeteren van de dienstverlening. Regelmatig worden lezers om feedback gevraagd, waarbij de drempel zo laag mogelijk wordt gehouden en een simpele e-mail terugsturen voldoende is.

Dankzij onze betrokken lezers worden continu aanzienlijke verbeteringen doorgevoerd. Suggesties zorgen ervoor dat nieuwsbrieven beter afgestemd zijn op de interesses en behoeften van de gemeenschappen, wat ervoor zorgt dat lezers steeds beter bediend worden. Suggesties worden direct verder en breder uitgewerkt zodat ze -waar van toepassing- ook direct helpen met het verbeteren van de inhoud van edities voor andere gemeenten. Bovendien helpt input van inwoners, gemeenteraadsleden, ondernemers en bestuur van lokale (sport)verenigingen enorm om de dekking van lokaal nieuws te verbreden en te verdiepen.

Het succes van lokaal nieuws ligt in een hechte samenwerking met de lezers. Weekmail blijft de kanalen voor feedback openhouden en luistert actief naar de stemmen uit de gemeenschappen. Lezers worden aangemoedigd om van zich te laten horen, of het nu gaat om een suggestie, klacht of nieuwstip. Elke bijdrage helpt om Weekmail nog beter te maken. Samen kan ervoor gezorgd worden dat lokaal nieuws relevant, accuraat en boeiend blijft voor iedereen.

Weekmail brengt je al het laatste nieuws